"Dělám firmy autentické."
Ovládat sociální sítě a různé podpůrné aplikace pro jejich správu se naučí každý. Na sociálních sítích byste měli být především proto, abyste byli co nejblíže svým zákazníkům a fanouškům. A abyste jim byli skutečně blízko, musíte umět brilantně komunikovat.
Sociální sítě změnili celou podstatu marketingu, na sociálních sítích je vaším středobodem vesmíru zákazník. Musíte vědět, kdo je zákazník, jaké má zájmy, co ho zajímá a baví. Musíte umět své fanoušky zaujmout a přimět je k tomu, aby se s vámi na Facebooku, LinkedInu nebo třeba Instragramu vůbec bavili. Dát palec nahoru je to nejmenší, cílem však je, aby s vámi fanoušci žili a pomáhali vám šířit váš obsah i mezi okruh svých známých.
A to již vyžaduje celkem velký přehled ne jen v rámci vašeho oboru.
Pro řadu zajímavých a velkých firem jsem sociální sítě rozjížděl nebo jsem stál jako konzultant u jejich rozjezdu. Umím nakopnout komunikaci na firemních sociálních sítích tak, aby vaše fanoušky prostě bavila. To zkrátka vyžaduje více, než jen umět něco naklikat v Power Editoru nebo číst TechCrunch:-)
Potřebujete poradit, jak to na Facebooku, LinkedIn nebo třeba Instagramu pořádně rozjet? Zavolejte mi nebo mi napište, rád se na vaše sociální sítě podívám zblízka.
Rozhovor o Linkedin na rádiu ZET nebo infografika na MediaGuru.
Máte vlastní marketingové oddělení nebo se prostě chcete o firemní sociální sítě starat sami, ale zároveň potřebujete náhled z venku? Ideálním řešením jsou malé osobní školení nebo konzultace sociálních sítí. Školím a konzultuji sítě Facebook jako komunikační kanál pro firmy a značky a pro váš osobní brand pak LinkedIn, jako moderní nástroj online networkingu. V rámci konzultací můžete využít mých znalostí napříč celým světem online marketingu, které velmi rád do sociálních sítí promítám. Zajímá vás to? Napište si o první konzultaci...