Především jsem otec dvou dětí, sportovec, pragmatik a věčný optimista.
Až poté jsem social media captain na volné noze.
V roce 2004 jsem začal pracovat pro Exim tours jako online marketing specilista. Tenhle job byl pro mě obrovskou školou, kde jsem se naučil obrovskou spoustu věcí, ze kterých profesně těžím do dneška. Dostal jsem se k celé řadě zajímavých věcí, od kompletní správy online marketingových aktivit, nákupu kampaní, implementaci online portálu na Slovensku nebo v Maďarsku až přes tvorbu printových materiálů, ale protože mě cestovní ruch neskutečně baví, pomáhal jsem i při chodu firmy třeba na letišti nebo při organizaci veletrhů.
Po asi pětileté anabázi jsem přešel do jedné ostravské cestovky na post head of web projects. Zde jsem řešil vše, co je spojené s rozvojem aktivit firmy na poli internetu i grafiky. Tady jsem byl cca tři roky a na konci "kariéry" jsem dokonce majetkově vstoupil do jednoho travel online projektu, který se po asi dvou letech ukončil. Celá tato praxe mi dala obrovský přehled nejen v oboru jako takovém, ale i skvělý základ pro pozdější podnikatelskou éru a umožnila mi vidět potřeby klienta očima klienta a díky tomu lépe přizpůsobit návrhy kampaní.
V roce 2012 jsem společně s kamarádem založil podnikatelsko-startupovou platformu BIGTHINKING, kde si klademe za cíl přivést do Ostravy top české podnikatele a zakladatele úspěšných českých startupů, které předají své zkušenosti, success and fail stories zdejším podnikatelům. Tyto akce jsme nazvali Bigthinking Business Inspiration a protože uspořádat akci pro cca 100 lidí se nepodaří každý měsíc, rozjeli jsme k tomu side project obchodních snídaní v Opavě. Ze startu jsme se scházeli v 8, dnes se návštěvnost drží konstantně mezi 20-30 podnikateli, kteří si vzájemně mění své know-how i kontakty.
Před necelými dvěma lety jsem vstoupil jako společník do jedné komunikační agentury, abych ji zase v polovině 2015 prodal a vrátil se zpět na volnou nohu jako konzultant a rozjížděč sociálních médií. V rámci agentury jsem měl kompletně na starost správu a rozvoj projektů, business developement a spadali pode mě klienti jako třeba obleky Koutný, KVADOS, diamanty CABRHA, Logistická akademie, KILPI, ... pro které jsem zajišťoval social media strategie i samotnou správu Facebooku, Instagramu, apod.
Social media je oborem, který změnil marketing a musí se změnit i přístup firem. Už to není produkt nebo firma samotná, okolo které se to točí, ve středu vesmíru nyní stojí zákazník a firmy se musejí o záujetí zákazníka na sociálních sítích snažit, což ještě celá řada, i významných, firem nechápe a zde přicházím na řadu já. Radím a nasazuji do praxe komunikační schémata na sociálních sítích tak, aby firma začala lidi bavit, aby dokázala definovat svoje hodnoty, poslání tak, aby za ní zákazníci chodili právě kvůli příběhu a hodnotám a ne kvůli nejnižší ceně.
Jestli mě chcete kontaktovat a zajít třeba na kafe, můžete to udělat přes kontaktní formulář tady na webu nebo mě skoro každý den zastihnete na LinkedIn.